Zacznijmy od relacji, czyli o tym jak zaprojektować i przeprowadzić pierwsze zajęcia online

Kurs już niemalże zaprojektowany, cele ustalone, zadania zaplanowane. Teoretycznie wszystko gotowe. Ale trema przed pierwszymi zajęciami jest. No bo jak zacząć, aby z jednej strony przekazać niezbędne informacje na temat prowadzonego przez nas przedmiotu ale z drugiej nie przesadzić z ilością przekazywanych informacji i tym samym nie odstraszyć naszych studentów

O „innych” egzaminach zdalnych, czyli jak zaprojektować ciekawy (i angażujący) egzamin zdalny

Grupka studentów czeka na wejście do sali. Nie mamy wątpliwości, że za chwilę rozpoczną oni swój kolejny egzamin. W powietrzu daje się wyczuć podenerwowanie studentów, którzy gorączkowo przeglądają jeszcze swoje notatki pełne podkreśleń, zaznaczeń, kolorów. Czasem ktoś nerwowo zapyta o termin poprawki. W pewnym momencie tłum rozstępuje się. Nerwowe pytania

Jak motywować studentów na kursie online? Zaczynamy!

Zapewne wielu z nas nieraz zastanawiało się jak zaprojektować kurs online, aby był on jak najbardziej angażujący i motywujący dla naszych studentów. To samo dotyczy zresztą naszych zajęć offline ale różnica jest znaczna. Kiedy spotykamy się z naszymi studentami w sali zajęciowej, mamy z nimi bezpośredni kontakt i dzięki temu